Forum Inne Archiwum

Odrzucone Rekrutacja na freebuild (Pomocnik) Rozpoczęty przez Kolunio_TV

Postów w temacie: 3
Kolunio_TV
Użytkownik

Użytkownik
0
1 postów 1 threads Dołączył: Mar 2019
16-03-2019, 16:12 -
Nick: Kolunio_TV
                                                                                                                                                                                                                     Wiek: 14 Lat

Imię: Adam
                                                                                                                                                                                                                                 O jaką rangę się starasz?: Staram się o range pomocnika

Dlaczego Ty?: Ogarniam komendy 10/10 umiem ładnie budować gram na tym serwerze od 2 lat, przeczytałem 3 razy regulamin i przestrzegam go nie obrażam innych graczy i lubie im pomagać jak czegoś nie wiedzą. LjayMC to mój ulubiony serwer. Myślę że przyjmiecie mnie jako rekruta na rangę pomocnika.

Co wniósłbyś na serwer będąc w administracji?: bym wyciszał graczy na 1 dzień za reklamowanie serwerów i za obraze Administracji bym sprawdzał i banował graczy co teleportują innych na PvP  pisząc na chacie na przykład: kto chce 64 kluczy premium to /tpa. i bym wysłuchiwał graczy

O mnie: lubie  gry komputerowe  nazywam sie Adam mam 14 Lat mój uluniony serwer to LjayMC. Gram w minecraft od roku 2017 jestem    Youtuberem mam 207 subsckrypcji. chodzę do 7 klasy uwielbiam zwięrzęta i Ljay'a.
Tomosia
Użytkownik

Użytkownik
18
351 postów 4 threads Dołączył: Oct 2017
16-03-2019, 16:24 -
Cześć