Forum Inne Archiwum

Odrzucone rekrutacja o pomocnika Rozpoczęty przez disofkis

Postów w temacie: 3
disofkis
Użytkownik

Użytkownik
0
1 postów 1 threads Dołączył: Mar 2019
13-03-2019, 14:48 -
Nick: krystian_pom_
Imię: Krystian 

O jaką rangę się starasz?: staram się o range pomocnika na freebuild.
Big Grin Big Grin
Doświadczenie: W moim życiu nigdy nie miałem szansy na range typu pomocnik , bo ludzie mówili że się nie nadaje że jesteś głupi i nic nigdy nie osiągniesz , ale w sercu wiem że się nadaje i żadni ludzie żadne słowa nie przeszkodzą mi w osiągnięciu tej rangi i wieże że tu mi się uda . Wiem na czym ta praca polega np pilnowanie czatu , ale jak już wspominałem nigdy nie miałem szans i próbuję zmienić bieg historii będzie to ciężkie ale pokonam to i pokażę ludziom że nie mieli racji .

Dlaczego ty:? Ponieważ chcę pokazać ludziom że nie mieli racji że pomylili się co do mnie. Gram na tym serwerze już od 2015 roku. Tylko nie uważajcie mnie osobę która nic nie potrafi , dlatego właśnie  też to pisze że osiągnę więcej niż ci ludzie którzy mnie wyzywali i mówili że nic nie osiągnę. Umiem posługiwać się rangą pomocnika więc nie będę miał najmniejszego problemu z tą pracą.

Co wniósł byś na serwer będąc w administracji?: Chcę ukarać osoby które nie przestrzegają regulaminu oraz pomagać administracji nad opiekowaniem się nad serwerem czyli przypisaną prace którą musi spełniać pomocnik będąc w administracji.

O mnie: Mam na imię Krystian mam 16 lat chodzę do szkoły pod numerem 2 w warszawie.Od małego miałem problemy zdrowotne moi rodzice musieli ciągle jechać do szpitala ponieważ miałem zapalenia płuc , problemy z